FAQ
Тут Ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання про Вашу побутову техніку:
Що робити, якщо пристрій зламався?
Зателефонуйте до нашого Центру підтримки за тел. 0 800 404 888, щоб наш оператор зареєстрував заявку на виклик майстра. Для створення заявки підготуйте заповнений гарантійний талон та чек.
Скільки коштує ремонт?
Якщо пристрій знаходиться на гарантійному терміні обслуговування, діагностика та ремонт безкоштовні. Якщо дія гарантії закінчилася, вартість ремонту залежить від характеру несправності та необхідних запчастин. Актуальну вартість можна дізнатися після розміщення заявки в нашому Центрі підтримки за тел. 0 800 404 888 або безпосередньо в авторизованих СЦ.
Чи можливо відремонтувати пристрій вдома?
Представники авторизованих СЦ можуть провести ремонт на місці, якщо прилад не потребує додаткової діагностики в сервісному центрі.
Хто сплачує за доставку пристрою у сервісний центр?
Якщо прилад на гарантії, компанія De Dietrich візьме транспортні витрати на себе. Доставку здійснить представник авторизованого сервісного центру. Якщо гарантійний термін приладу закінчився, покупець самостійно сплачує вартість транспортування пристрою.
Чи можна купити запчастини та комплектуючі?
Ми поставляємо оригінальні запчастини та комплектуючі для пристроїв De Dietrich. Щоб замовити, зверніться до нашого Центру підтримки за тел. 0 800 404 888 або безпосередньо до авторизованих СЦ.
Скільки коштує монтаж техніки De Dietrich?
Компанія De Dietrich здійснює безкоштовний монтаж та підключення техніки для своїх покупців. Для того, щоб викликати майстра, будь ласка, зверніться до нашого Центру підтримки за тел. 0 800 404 888.
If the information you are looking for is not listed, you can also contact us:
Contact us