Сервісне обслуговування
Будинок De Dietrich завжди до ваших послуг, щоб вказати вірний напрямок.
Авторизовані сервісні центри проводять діагностику та усувають несправності вашого обладнання De Dietrich. В авторизованому СЦ вашого міста можна замовити запчастини та комплектуючі до вашого обладнання.
Не соромтеся зв’язатися з нами!
Поставити питання з приводу сервісного обслуговування або зареєструвати заявку на виклик майстра:
Часи роботи Центру підтримки: ПН-ПТ з 8:30 до 21:00, СБ-ВС з 10:00 до 17:00
Сервісні центри
Авторизовані сервісні центри проводять діагностику та усувають несправності вашого обладнання De Dietrich. В авторизованому СЦ вашого міста можна замовити запчастини та комплектуючі до вашого обладнання.
Поставити питання з приводу сервісного обслуговування або зареєструвати заявку на виклик майстра:
Часи роботи Центру підтримки: ПН-ПТ з 8:30 до 21:00, СБ-ВС з 10:00 до 17:00
Послуги, що надають авторизовані СЦ:
- Монтаж та підключення
- Діагностика
- Ремонт
- Продаж запчастин та комплектуючих
Монтаж та підключення
Монтаж та підключення техніки De Dietrich здійснюється безкоштовно за наявності сертифіката на підключення, що надається покупцю разом з технікою у конверті з гарантійним талоном та інструкцією з експлуатації. Підключення може здійснити тільки майстер авторизованого сервісного центру.
Якщо у вас немає сертифіката, вартість підключення можна дізнатись в нашому Центрі підтримки за тел. 0 800 404 999.
*Зверніть увагу, що вартість підключення може відрізнятися в залежності від приладу.
Щоб викликати майстра для монтажу і підключення обладнання, зверніться в наш Центр підтримкиза тел. 0 800 404 999.
Для реєстрації заявки на виклик майстра для монтажу і підключення необхідно надати оператору наступні дані:
- ПІБ
- Контактний телефон для зв’язку
- Адреса для візиту майстра
- Модель і серійний номер приладу
- Наявність чеку та гарантійного талона
- Місце і дата купівлі приладу
Гарантія
Вся продукція De Dietrich сертифікована і відповідає міжнародним стандартам якості. На всі товари поширюється офіційна гарантія згідно умов виробника терміном на 2 роки.
Гарантійний ремонт побутової техніки здійснюється тільки в авторизованих сервісних центрах.
У разі виникнення несправності або інших сервісних питань ви можете звернутися до Центру підтримки за тел. 0 800 404 999 або звернутися в один з авторизованих сервісних центрів у вашому регіоні.
Тільки авторизований сервісний центр може провести експертну оцінку працездатності пристрою та забезпечити якісний ремонт в разі несправності.
Гарантійний талон вважається дійсним, якщо в ньому заповнені:
- дата продажу і назва продавця;
- мокра печатка продавця;
- серійний номер і модель обладнання.
Зберігайте чек та гарантійний талон на весь період користування пристроєм.
Гарантійними не є такі випадки:
- пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
- зміна кольору внаслідок тривалого використання виробу, що не впливає на його функціональні якості (поява плям, зміна відтінку після тривалого контакту з кислотовмісними продуктами, миючими засобами);
- природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, подряпини).
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або недбалої експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
- порушення правил використання, вказаних в інструкції з експлуатації товару;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт, або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару неавторизованим сервісним центром або третіми особами.