Сервісне обслуговування

Будинок De Dietrich завжди до ваших послуг, щоб вказати вірний напрямок.

Авторизовані сервісні центри проводять діагностику та усувають несправності вашого обладнання De Dietrich. В авторизованому СЦ вашого міста можна замовити запчастини та комплектуючі до вашого обладнання.

Не соромтеся зв’язатися з нами!

Поставити питання з приводу сервісного обслуговування або зареєструвати заявку на виклик майстра:

Часи роботи Центру підтримки: ПН-ПТ з 8:30 до 21:00, СБ-ВС з 10:00 до 17:00

Сервісні центри

Авторизовані сервісні центри проводять діагностику та усувають несправності вашого обладнання De Dietrich. В авторизованому СЦ вашого міста можна замовити запчастини та комплектуючі до вашого обладнання.

Поставити питання з приводу сервісного обслуговування або зареєструвати заявку на виклик майстра: 

Часи роботи Центру підтримки: ПН-ПТ з 8:30 до 21:00, СБ-ВС з 10:00 до 17:00

Послуги, що надають авторизовані СЦ:

  • Монтаж та підключення
  • Діагностика
  • Ремонт
  • Продаж запчастин та комплектуючих

Монтаж та підключення

Монтаж та підключення техніки De Dietrich здійснюється безкоштовно за наявності сертифіката на підключення, що надається покупцю разом з технікою у конверті з гарантійним талоном та інструкцією з експлуатації. Підключення може здійснити тільки майстер авторизованого сервісного центру.

Якщо у вас немає сертифіката, вартість підключення можна дізнатись в нашому Центрі підтримки за тел. 0 800 404 999.

*Зверніть увагу, що вартість підключення може відрізнятися в залежності від приладу.

Щоб викликати майстра для монтажу і підключення обладнання, зверніться в наш Центр підтримкиза тел. 0 800 404 999

Для реєстрації заявки на виклик майстра для монтажу і підключення необхідно надати оператору наступні дані:

  • ПІБ
  • Контактний телефон для зв’язку
  • Адреса для візиту майстра
  • Модель і серійний номер приладу
  • Наявність чеку та гарантійного талона
  • Місце і дата купівлі приладу

Гарантія

Вся продукція De Dietrich сертифікована і відповідає міжнародним стандартам якості. На всі товари поширюється офіційна гарантія згідно умов виробника терміном на 2 роки.

Гарантійний ремонт побутової техніки здійснюється тільки в авторизованих сервісних центрах.

У разі виникнення несправності або інших сервісних питань ви можете звернутися до Центру підтримки за тел. 0 800 404 999 або звернутися в один з авторизованих сервісних центрів у вашому регіоні.

Тільки авторизований сервісний центр може провести експертну оцінку працездатності пристрою та забезпечити якісний ремонт в разі несправності.

Гарантійний талон вважається дійсним, якщо в ньому заповнені:

  • дата продажу і назва продавця;
  • мокра печатка продавця;
  • серійний номер і модель обладнання.

Зберігайте чек та гарантійний талон на весь період користування пристроєм.

Гарантійними не є такі випадки:

  • пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
  • зміна кольору внаслідок тривалого використання виробу, що не впливає на його функціональні якості (поява плям, зміна відтінку після тривалого контакту з кислотовмісними продуктами, миючими засобами);
  • природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, подряпини).

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або недбалої експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву);
  • порушення правил використання, вказаних в інструкції з експлуатації товару;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт, або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару неавторизованим сервісним центром або третіми особами.

Créateur d'émotions depuis 1684